BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 21., péntek

Sziasztok!!!

Szeretnék pár dolgot megbeszélni veletek!!!

Az első az az hogy a másik történetemnek új címe van: Ez esetben örökké!


A másik pedig, hogy nagyon nagyon sajnálom, hogy nincs rendszeresen friss, ennek két oka van, az egyik az az hogy esténkét írok, mert akkor vannak ötleteim, és persze anyuék ezt nem nagyon díjazzák! A másik pedig az hogy, most sajnos, a suliban ugye tanév végén vagyunk, gondolom mindenkinél így van, tanulni kell!!
Én tényleg nagyon nagyon sajnálom, hogy nincs friss, higgyétek el, nekem is nagyon rossz, hogy nem tudok hozni új fejezeteket!!! :S
Megígérem hogy nyáron nagyon sok frisst kaptok!!! :D


A harmadik pedig, tudom hogy nem szabad reklamálnom, de most már muszáj megkérdeznem!! Miért nem írtok komit? Jó tudom most azt gondoljátok, hogy hisz én írtam, de körülbelül csak olyanokat kapok, hogy nagyon tetszett várom a kövit! Nyugodtan megmondhatjátok, ha nem tetszik!!! Nem fogok megsértődni, sőt haragudni sem fogok!!
Gondolom részben azért nem is írtok mert nem rakok fel fejezeteket, és már mint írtam ezt én tényleg nagyon, de nagyon sajnálom!


Nos azt hiszem csak ennyit szerettem volna!!
Ja és van még valami!!! 5 napig nem leszek itthon!! ( május 31-től június 4-ig!)
Remélem nem fogtok rám haragudni!!


Puszi
Carlie

1 megjegyzés:

Kisöjdög írta...

Kedves Carlie.
Én úgy gondolom, hogy az olvasók azért írják azt, hogy "nagyon tetszett, várom a kövit", mert tényleg tetszett nekik, és nem azért, mert nem akarnak megbántani.
Szerintem nagyon jól írsz, és szerintem ezzel nem csak én vagyok így!

Kisöjdög