BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. május 30., vasárnap

Teljesítetlen feladat 7.fejezet

7.fejezet

(Bella szemszöge)

Reggel furcsamód az ágyamban ébredtem. Nem tudtam, hogy hogyan kerültem ide, hisz lent a kanapén aludtam el.
Felkeltem és bementem a fürdőbe. Elintéztem az emberi teendőim, majd felöltöztem.
Tudtam, hogyha most lemegyek, megint visszaküldenek, mert pihennem kell, de nem szerettem volna még akár egy percet is ebben a szobában tölteni. Ugyanis még mindig ki volt dekorálva, ami nekem cseppet sem tetszett. És ezért még biztosan számolok Alice-el!

Lent Esme a konyhában főzött, én pedig odamentem hozzá.
-Segíthetek Esme?- Kérdeztem udvariasan.
-Ugyan már! Te csak ülj le!- Mondta anyai szigorral és leültetett egy székre.
-Tegnap mikor értetek vissza?
-Nem sokkal azután hogy elaludtál!
-Tényleg, én hogy kerültem fel a szobámba?- Kíváncsiskodtam.
-Edward nem szerette volna, ha itt lent alszol, mert hogy kényelmetlen lett volna neked, így felvitt.- Mondta mindentudóan mosolyogva.
-Oh.- Csak ennyit tudtam mondani, mire kuncogni kezdett.
Pár perc csend állt be közénk, nekem pedig eszembe jutott Aro.
-Esme, Aro hol van?
-Jaj, elfelejtettem neked mondani, hogy visszament Volterrába, mert sürgős dolga akadt.
A hír hallatán kissé elszontyolodtam, mert még elbúcsúzni sem tudtam.
Újabb csend állt be közénk, de most nem én, hanem Esme szólalt meg.
-Készítettem neked reggelit!- Mondta és elém rakott egy tányért, amin nagyon finomnak tűnő palacsinták voltak.
Nem tudtam sokáig csak nézni őket annyira jól néztek ki, így elkezdtem enni.
-Esme, ez isteni! Köszönöm!
-Reméltem hogy ízlik majd!- Mosolygott rám.
Evés közben eszembe jutottak a szüleim, és hogy milyen rég voltam kint náluk, a temetőben. Utoljára akkor, amikor elmentem Volterrába. Az pedig már nagyon régen volt.
-Kérhetnék egy szívességet?- Fordultam Esme-hez.
-Persze!
-Szeretnék elmenni Phoenix-be a szüleimhez.- Mondtam és végig gördült egy könnycsepp az arcomon.
-Jajj Bella! Biztos vagy benne?- Kérdezte, és szorosan átölelt.
-Igen. De elkísérnél?
-Persze!- Ez volt az utolsó szavunk egymáshoz, mert mindketten elmentünk összepakolni néhány dolgot.
10 perccel később egy kisebb táskával mentem le a nappaliba, ahol már Esme várt rám.
-Elintéztem a repülőjegyeket. Nem sokára indul a gépünk, úgyhogy jobb lesz, ha indulunk!
-Rendben!- Mondtam és elindultunk, kifelé ahol egy Aston Martin állt.
Esme beszállt, így én is.
Körülbelül 3 óra alatt értünk Seattle-be, ahol rohannunk kellett, hogy elérjük a repülőt.
Ahogy elfoglaltuk a helyünket rám törtek az emlékek, én pedig sodródtam velük. Újra átéltem minden velük együtt töltött percet. És az elvesztésükkel járó fájdalmat is.
Majd Esme hangja ébresztett fel a gondolataimból.
-Jól vagy?
-Igen!- És csak most vettem észre hogy a könnyeim már áztatták az arcom.
-Nemsokára leszállunk! Ne szomorkodj!- Mondta bátorítóan, mire átöleltem.
Igaza volt nemsokára landolt a gép. Később béreltünk egy kocsit, és elmentünk egy szállodába, mivel úgy beszéltük meg, hogy majd csak holnap megyünk vissza Forks-ba.
Letettük a táskáinkat, és elmentünk a temetőbe nagy nehezen, mivel sütött a nap és ugyebár Esme-nek csillog a bőre.
De végül odaértünk. A bejáratnál kissé hezitáltam, de nagy levegőt vettem és tovább mentem.
Céltudatosan mentem előre, hisz tudtam, hol vannak eltemetve.

20perccel később Esme vállán sírva hagytam el azt a helyet, ahova soha többé nem szeretnék jönni, mert túl sok fájdalmas emlék köt ide.
A kocsiban ülve egyikünk sem szólt semmit, csak csendben ültünk és mindketten az utat bámultuk.
A szállodába érve felmentünk mindketten a szobánkba, én pedig azonnal ledőltem az ágyra és álomba sírtam magam.
Este keltem fel, és úgy döntöttem átmegyek Esme-hez, most nem szerettem volna egyedül maradni.
Bekopogtam a szobája ajtaján, ő pedig azonnal kinyitotta az ajtót és egy szoros ölelésben részesített. Nagyon jól esett. Az most nem számított hogy hideg és kemény a bőre, hanem az volt most a lényeg hogy szeretetből jött az ölelés.
-Gyere be!- Mondta és beljebb húzott. Leültünk az ágyra, majd az ölébe húzott és ringatni kezdett. Én pedig úgy éreztem most magam, mintha újra lenne anyám.
-Jól vagy Bella?- Kérdezte aggodalmasan.
-Most már igen! Köszönöm Esme.
Nem mondott semmit, csak ringatott tovább.
-Mi lenne, ha korábban mennénk vissza?- Vetette fel az ötletet.
-Miattam, nem kell! Biztos szeretnél még körülnézni, ha már itt vagyunk!- Tiltakoztam.
-Ugyan már! Gyere!- Fogta meg a kezem és áthúzott az én szobámba, de útközben még felvette a táskáját, majd az enyémet is.
Lementünk. Kijelentkeztünk és elindultunk a reptér felé. Megvettük a jegyeket majd leültünk.
Nem kellett sokat várni, hamar jött a gép.
Ahogy felszálltunk ismét a szüleimre gondoltam, és ezt Esme is észrevette, ezért gyorsan elterelte a figyelmem. Így hamar elrepült az idő.

Leszálltunk a gépről, és kisétáltunk a repülőtérről. Az Aston Martin még mindig ott volt, ahol hagytuk, így gyorsan beültünk és elindultunk a Cullen ház felé.
Újabb 3 óra múlva megérkeztünk.
Együtt mentünk be a nappaliba, ahol mindenki ott ült, és amint meglátták, hogy ott vagyunk rögtön a nyakunkba ugrottak.
-Hol voltatok?- Kérdezte Carlisle.
-Phoenix-ben!- Válaszolt neki kedvesen Esme.
-Minek?- Kérdezte Emmett.
Esme jelentőségteljesen rám pillantott, és akkor mindenki megértette. Még Emmett is csendben maradt.
Felmentem a szobámba, nem bírtam tovább a sajnálkozó tekintetek kereszttüzében.
Bementem a fürdőbe és sokáig folyattam magamra a forró vizet. Amikor végre befejeztem, úgy néztem ki, mint egy rák.
Kisétáltam a fürdőből és kiesett a törölköző a kezemből, amikor megláttam, hogy Edward ott fekszik az ágyamon engem nézve.
-Szia!
-Szi…szi…szia! Te…te…mit keresel itt?- Dadogtam összevissza, mire csak féloldalasan elmosolyodott.
-Arra gondoltam, hogy talán elmehetnénk moziba! Van kedved?- Kérdezte, mire lesett az állam.

4 megjegyzés:

Berniee írta...

hoppá....:D:D:D:D
nagyon jo lett ez a fejezet ...Imádom ezt is ...
Esme milyen aranyos öt nagyon szeretem mint szereplőt...:D
várom a folytatást

Kisöjdög írta...

Höhh, ez jó.
Edward...XD Nagyon tetszett.
Folytit gyorsan!

gorbe13 írta...

Nagyon jó lett de azért megírhattad volna mit mond Bella mert így most azon izgulok hogy igent mondjon
Siess a kövivel

Isabella írta...

Imádom Kinga:P
Kövi rész mikor?:p