BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 16., péntek

Sziasztok!!!


Sziasztok!
Nagyon, nagyon sajnálom hogy már nagyon rég volt friss, pedig megígértem!!! :(
Nekem is nagyon rossz, hisz nem tudom betartani az ígéretem, de sajnos anyukám kezével megint van valami, szóval segítenem kell neki mindenben, így nem nagyon sokat tudok gépezni, a másik ok, mivel nyár van és meleg, a barátaim egyfolytában a strandra visznek!!!! :( (Sajnos soha nem tudok nemet mondani!!!!)
De most már nem kell aggódnotok vagy 3 hétig nem is mehetek strandra, mivel úgymond rossz kisgyerek voltam!! :)
És most már ígérem, hozni fogom a következő fejezetet + egy meglepi!!!! :)
Remélem nem haragszotok!! Puszi Carlie

1 megjegyzés:

Isabella írta...

Hát remélem is hogy hozod már azt a frisset hisz már rég várunk rá:P
És mi az a meglepi?Én tudom?:O:D
Puszi